Når du må være der for andre, er vi der for deg.
I april i fjor var vi i vår første nedstenging og mye var usikkert. YS-forbundene valgte å synliggjøre seg med å lage en video med budskapet om at medlemmene tok vare på samfunnet, mens forbundene tok vare på medlemmene.
Denne reklamevideoen er nå nominert til SABRE EMEA Awards 2021 i kategorien for omdømmebygging i forretningslivet! Finalen går av stabelen 9. juni 2021.
Prisutdelingen er reklamebransjens "Oscar-utdeling" og det henger høyt å få en nominasjon i dette selskapet. YS vant også en tilsvarende pris for #jegerstatsansatt-kampanjen i 2016. Det er Geelmuyden Kiese som har laget videoen for YS.
Kampanjen ble i hovedsak kjørt på sosiale medier og fikk meget god respons.
Tusen takk til våre medlemmer som stilte opp for å delta i denne innspillingen!
Kampanjefilmen er nominert i kategorien Corporate Reputation, Institutional Image sammen med følgende:
All Russia Population Census. Digital Rebrand — Rosstat with CROS, CROS.Marketing
Kulas into the light — CEZ Group in Romania with Rogalski Damaschin Public Relations
"The Internet and my fire brigade"– How social media shape the image of the Austrian fire department — Austrian Fire Brigade Association with The Skills Group
UBS Women`s Wealth Academy — UBS with Farner Consulting
When you need to be there for others, we are there for you — YS with Geelmuyden Kiese
Du kan følge nominasjonen her: Ekstern lenke til SABRE EMEA 2021
Comments